Adi Lukovac rođen je 1970. godine u Sarajevu, a njegova prva muzička iskustva vežu se za grupu “Base Line”, prvog bh. predstavnika elektro-eksperimentalne scene.
Snimanje prve demo kasete poklapa se sa periodom početka rata u našoj zemlji, zbog čeka i band prestaje da postoji. Lukovac nastavlja sa radom na sopstvenom projektu koji se u mnogome razlikuje od prethodnog rada. Upoznaje nove ljude i formira bend “Ornamenti” sa kojim snima prvi demo pod nazivom “Na dan naše smrti”. Adi Lukovac smatra se pionirom elektronske muzike u BiH, u kojoj je uvijek uspješno provlačio etno motive.
Zajedno sa grupom Ornamenti, koja je bila bliska ideji “elektro ambijent etna” uspostavlja i etiketu PSW (Post War Sound) pod kojom su i objavili svoja dva albuma: “Pomjeranja” (1999.) i “Fluid” (2001.). A samo neke od genijalnih uradaka Adi Lukovca & Ornamenata su: Blue, List, Fluid, Explain, Unreality…
Devedesetih godina Lukovac otvara studio u Sarajevu u kojem su tokom rata mladi alternativni bendovi snimali demo snimke, a po završetku rata na talijanskom “Arezzo Wave Love festivalu” prvi put predstavlja modernu elektronsku scenu BiH, gdje je prezentovan i “Post War Sound” i video-spot “Odsanjan” sa albuma “Pomjeranja”, koji se pojavljuje i na Sarajevo film festivalu 1998. godine.
Na istom festivalu muzika sa materijala “Pomjeranja” koristi kao soundtrack za kratki igrani film “Sindrom” redateljice Ines Tanović. Svakako ne smijemo propustiti muziku koju je Lukovac radio za film Remake Dine Mustafića, koja nikoga nije ostavila ravnodušnim. Također, pored brojnih autorskih projekata, radio je i muziku za predstavu “Tvrđava”, u režiji Sulejmana Kupusovića. Poginuo je u teškoj saobraćajnoj nesreći 18. juna 2006.